POLITIK HARIAN

Blog List G - I

Friday, August 7, 2009

Eloklah kumpulkan kaki sex bertanding di Permatang Pasir- tak gitu Mat Sabu ?




Sememangnya cantik jika Mat Sabu bertanding di Permatang Pasir kerana rakyat di Permatang Pauh boleh mengumpulkan kaki kronik sen sebagai pemimpin. Ahli Parlimen kaki ehek ehek…….. ADUN pula kaki rembat bini orang. Masih kah kau ingat apa yang berlaku di hotel Perdana di bilik nombor 121. Cantik tuh, bini kawan dia yang bernama Norma di dapati berdua duaan di dalam bilik. Namun Mat Sabu terlepas kerana kesilapan teknikal yang sengaja di adakan iaitu tersilap dakwaan Nombor Bilik. Apa apa pun semua orang tahu Mat Sabu berada dalam bilik itu bertiga sahaja, Mat Sabu, Isteri Orang Norma dan juga Syaitan. Hanya mereka bertiga saja dalam bilik itu. Lama juga….. sempat lah kalau nak main kejar kejar.

Nak tanya Mat Sabu, apa kejadah bini orang datang hantar ubat kamu yang tertinggal dalam bilik, kalau nak kasi pun tak kan tak boleh telifon dan jumpa kat lobi atau suruh bell boy hantar, Mana ada syok kalau bell boy hantar. Sungguh memalukan bangsa. Tetapi kerana Nik Aziz Menteri besar Kelantan yang merupakan pembubar fatwa mengikut cita rasa beliau sendiri dan Mat Sabu akhirnya terlepas walaupun sudah nyata dan jelas bahawa Mat Sabu berdua duan dalam bilik. Fatwa Nik Aziz jika kita menuduh salah nombor bilik. maka kedudukan berdua duan dalam bilik dengan ISTERI orang adalah sah, Tak Salahhhhhh………

Yang hairan, akhirnya isteri Mat Sabu sekarang bernama Norma…. ahak ahak……….. Sendiri mahu ingatlah. Pembaca budiman semuanya sudah boleh berfikir dengan matang. Apakah hukumnya kalau berdua duaan di dalam bilik, Tak kira lah bilik nombor berapa pun. Harap harap Mat Sabu akan bertanding di Permatang Pasir. Kesian dia sebab banyak tempat sudah tolak dia, Sepatut bertanding di Kuala Terengganu, tetapi di tolak, tak layak. Kasi lah dia peluang mencari glamor lagi, Lagi pun di Permatang Pauh ramai juga isteri orang Pas yang Cun….. Isteri Ahli Parlimen pun cun…..

Sumber : KPMU.NET

Blog List J - L